2015. április 27., hétfő

Lenovo P780c 8 magos telefon - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képeken látható Lenovo p780c.  
Én 4-5 hónapja vettem, teljesen újonnan. Azóta folyamatosan használtam, tehát szerintem a zsebkopott a legjobb jelző rá. Földre nem esett, széttörve nem volt. A fólia, amint a képeken látható cserére szorul. A kopások is a hátulján figyelhetők inkább meg, pl. a kamera szélén.
8 magos processzor, 720*1280-as felbontás, 2 giga ram, 5 megapixeles hátlapi kamera, 4. 4. 2-es android, dual simes. Talán a lényeget elmondtam, ha bármi kérdés van szívesen válaszolok rá.
Megjegyzés: Én 70 ezerért vettem, és szerintem ilyen hardveres telót ennyiért nem igazán kapni, csak hát ugye márkaügyileg, nem egy samsung, vagy egy apple...



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2015-05-03 09:16
. Lenovo P780c 8 magos telefon - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése