2015. január 9., péntek

sínadrág overál nadrág 176-s CUTTING EDGE fekete - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

 sínadrág termo overál nadrág   176-s
 SÍ, TÚRA, BICIKLIS NADRÁG (KI MIRE HASZNÁLJA)
 külföldön lett vásárolva
   (márkás)
biciklis  ruha
176-s a beleirt méret, de az általam mért adatok az irányadóak:
 sínadrág TERMO overál nadrág
  sínadrág.
A képen látható , használt  állapotban,   esés nyoma a fenék részén, fotóztam, ezen kivül más hibája nincs. ezért jelöltem meg hibásnak.
 -mérete: 176-s
 -belső szárhossz: 76 cm,
hossza: 104 cm---hófogóval: 110cm
 -derék: 2×40 cm nyugalmi, kiterített állapotban mérve. van a derekánál kétoldalt gumis rész.  
 - elől  a SLICNÉL A cipzár hossza: 17 cm
 -csípő: 2× 55 cm
-1 db- 1 db- 1 DB oldalt, cipzáros zsebe van,
- derekán van övtartó
-szélálló,   speciális , termo
-könnyű, kényelmes nadrág
-külső anyag:   polyészter
-Síeléshez, téli sportokhoz, biciklizéshez, túrázáshoz, ház körüli munkákhoz ideális viselet.
Kérdésekre szívesen válaszolok.
külföldi ár töredékéért eladó.
szine: fekete
 fotóztam
hófogó is van alul a száron belül, fotóztam.
megpróbáltam mindent lefotózni.
bélése van.
A lányom használta, de már sajnos nem jó a méret.
vannak rajta kopások a használattól!!!!! Ennek tudatában vásárolj.
át kell mosni, régtől a szekrényben állt.
megpróbáltam mindent lefotózni.


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2015-01-30 15:19
. sínadrág overál nadrág 176-s CUTTING EDGE fekete - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése